Loading...

Menu

PENTRU CA POPULATIA LUMII A CRESCUT CU PESTE 1200% INTRE 1800 SI 2017 SI SE ESTIMEAZA CA VA MAI CRESTE CU INCA 2 MILIARDE PANA IN 2050. DECI SI CONSUMUL CRESTE INTR-UN RITM EXPONENTIAL. ACEST LUCRU DUCE LA EPUIZAREA RESURSELOR NATURALE SI IN ACELASI TIMP LA CRESTEREA EMISIILOR DE CO2 DIN CARE REZULTA

INCALZIREA GLOBALA.

parallax layerparallax layer
animatie-banda-rulanta

1765

REVOLUTIA INDUSTRIALA

Pornind de la inventia motorului cu abur al lui James Watt, lumea a inceput sa se schimbe radical, rezultând în final lumea moderna de care ne bucuram si pe care o experimenntam astazi.

Tot în acea vreme, Adam Smith a pus bazele economiei capitaliste, dar a omis problemele aduse de industrializare: 

POLUAREA

EPUIZAREA DE
RESURSE  NATURALE

DESEURILE

parallax layerparallax layer

2017

POPULATIE: 7.3 MILIARDE
EMISII CO2: 8 MILIARDE DE TONE

Nivelul de CO2 în atmosferă a crescut cu 36%, depășind 400 ppm pentru prima data in 5 milioane de ani

Cantitatea de gaz metan a crescut cu peste 150%

Toate aceste acumulări de gaze cu efect de seră din atmosferă, au condus la problema atât de mediatizată, și anume incalzirea globala.

INCALZIREA GLOBALA

Nu în mod întâmplător, încălzirea globală reprezintă preocuparea marilor lideri au lumii, fiind tema centrală a summit-urilor pe probleme de mediu din ultimii ani. Efectele sale sunt de-a dreptul devastatoare pentru societate, ducând la topirea calotelor glaciare și producând astfel un lanț de efecte negative.

CALOTA ARCTICA SCADE IN FEICARE DECENIU CU PANA LA

13.5%

Un nivel prea crescut al mărilor poate afecta dramatic orașe precum San Francisco sau Amsterdam. Fiecare grad de temperatură în plus peste media normală, conduce la o creștere a nivelului mărilor cu 2.3 metri. Căldura în exces absorbită de oceane conduce și la punerea în pericol a multor specii de pești dar și la scăderea în sup rafată a unei varietăți de recife.

tumblr_n64b403tyu1ttj3v1o2_r1_500
tumblr_mtn7lsrvgf1svwlszo1_500

VIOLENTA IN SOCIETATE CRESTE CU

20%

In momentul în care la temperatura medie se mai adaugă câte un grad.

Astfel, cu cât temperaturile extreme sunt din ce în ce mai dese, perioadele de secetă se extind și lipsa recoltelor conduce la înfometarea populațiilor care devin violente datorită lipsei de hrană.

LA NIVEL GLOBAL, ATÂT CLASA POLITICĂ CÂT ȘI LIDERII DE BUSINESS CONȘTIENTIZEAZĂ IMPORTANȚA ÎNCĂLZIRII GLOBALE. O PRIMĂ ACȚIUNE A AVUT LOC ÎN 1997 CÂND 192 DE TARI AU SEMNAT PROTOCOLUL KYOTO CE A DUS LA NAȘTEREA SISTEMULUI CERTIFICATELOR DE EMISII OBLIGATORII. ACESTEI ACȚIUNI I-AU URMAT ȘI ALTELE, DAR CEA MAI RECENTĂ ȘI IMPORTANTĂ ESTE CEA DIN APRILIE 2016 LA CARE AU PARTICIPAT 180 DE ȚĂRI CE AU SEMNAT ACORDUL DE LA PARIS PRIN CARE SE ANGAJEAZĂ SĂ PĂSTREZE ÎNCĂLZIREA GLOBALĂ PÂNĂ ÎN 2⁰C.

parallax layerparallax layer

În sprijinul acestor inițiative
a venit și mediul privat
care este foarte activ în
creșterea sustenabilității.

logo2
Unilever și-a propus să înjumătățească emisiile de GHG până în 2030

logo1
Coca-Cola și-a adjudecat în 2015 două mari reușite: reducerea cu 11.7% a emisiilor directe de carbon și creșterea cu 19.4% a ratei de utilizare a PET-ului reciclat.

Cu toate acestea in 2015 au fost emise cu 54% mai multe gaze de sera comparativ cu 1990.

Noi avem cateva solutii pentru a putea si tu sa contribui la rezolvarea problemei:

untitled-1

1

CALCULĂM AMPRENTA DE CARBON SI EMISIILE GENERATE DE COMPANIA TA

Folosind metodologia de calcul ce are la baza standardele ISO14064-14067, ISO 14069 si ghidurile IPCC 2006.

2

COMPENSĂM
ACESTE EMISII

Cumpărând Certificate CO2.

3

ÎȚI OFERIM CONSULTANȚĂ PENTRU CREȘTEREA SUSTENABILITĂȚII COMPANIEI

Identificând ce poate fi eficientizat și ajungând astfel la o reducere a costurilor tale împreună cu scăderea amprentei de carbon.

4

NE ASIGURĂM CĂ DECIZIA TA DE A DEVENI SUSTENABIL ȘI A-ȚI REDUCE AMPRENTA DE CARBON

Va ajunge în presă și ne vom adresa targetului tău de consumatori/clienți pentru a-i informa despre impactul pozitiv pe care îl ai asupra mediului care îi înconjoară.

Companii carbon neutral:

toate-logourile-intrunu

Ce înseamnă amprentă și credit CO2?

Amprenta de carbon sau amprenta de CO2

Reprezintă emisiile totale de gaze cu efect de seră pe care o companie, individ, produs etc. le produce într-un anumit interval de timp.
Certificatul CO2 poate fi văzut ca o valută fiind echivalentul unei tone de emisii CO2. De exemplu, o tonă de emisii de carbon are loc în urma producerii a 30 de perechi de blugi, iar neutralizarea ei echivalează cu protejarea unei păduri de dimensiunea unei treimi dintr-un teren de fotbal. Neutralizarea emisiilor de CO2 din atmosferă are loc prin diverse proiecte de energie regenerabilă (fotovoltaice, eoliene, biomasă, biogaz), re-împădurirea unei zone deșertificate etc. Certificatele CO2 sunt generate prin acest tip de proiecte, iar cumpărându-le practic vei contribui la finanțarea unui astfel de proiect și vei putea compensa emisiile proprii de gaze cu efect de sera.

slide-taiat

Certificatele tranzacționate de noi vor fi VCU (Voluntary Carbon Units) sau VER (Voluntary Emission Reduction) și sunt acreditate la cel mai înalt nivel de catre Asociatia VCS (Verified Carbon Standard),The Gold Standard și UNFCCC.

logouri

Devenind carbon neutral:

untitled-1-2-copy
businessman

Brand-ul tău se va diferenția categoric pe piață, influențându-i pe ceilalți și determinând competiția să te copieze. În cele din urmă, această inițiativă îți va putea aduce diverse premii și distincții de la autoritățile din domeniu pentru implicarea în protejarea mediului înconjurător și a societății, fapt ce va crește exponențial imaginea companiei tale

goal-150

O imagine a unei companii responsabile și preocupate de binele social, va atrage mai mulți clienți, ducând automat spre o creștere a profitabilității.

earth-globe-150

Devenind carbon neutral, poti contribui si tu la aceasta problema si deci să devii ambasadorul acțiunilor climatice, lăsând în urmă o moștenire inestimabilă generațiilor viitoare.

calculator

Mai mult, costul compensarii amprentei de carbon este posibil sa nu fie simtit nici de compania ta si  nici de consumator.

f63799efaf0cb8a677948c61536ff15f

Misiunea noastră este să contribuim masiv la creșterea sustenabilității în societate.